השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9303863
צ'יפס קפוא

צ'יפס קפוא

צ'יפס קפוא הוא מצרך שהוא בגדר מאסט, בין אם מדובר בבתים ובין אם מדובר בבישול לצרכים מסחריים או מוסדיים (בתי קפה, מסעדות, בסיסים צבאיים, מקומות עבודה, בתי חולים ועוד).

  • 7290012245275_P1
    גולד צ'יפס בטטה קריספי ק"ג 1/10
  • גולד סטייק צ'יפס
    גולד סטייק צ'יפס - 8/1.5 שארית ישראל
  • גולד צ'יפס זיג זג
    גולד צ'יפס זיג זג - 8/1.5 שארית ישראל
  • גולד צ'יפס אמריקאי
    גולד 7*7 צ'יפס אמריקאי - 8/1.5 שארית ישראל
  • גולד צ'יפס קלאסי
    גולד צ'יפס קלאסי-8/1.5 שארית ישראל

חובבי תפוחי אדמה, התאחדו

נדמה שצ'יפס קפוא תמיד היה איתנו, וגם תמיד יהיה איתנו. יש שמשקיעים, קונים תפוחי אדמה, מבשלים אותם ואז חותכים אותם דק דק ליצירת הצ'יפס המושלם. עם כל הכבוד לשיטת העבודה הזאת, למה לא ללכת על השיטה הקלה? על צ'יפס שחתכו אותו, בישלו אותו והכינו אותו מבעוד מועד, כך שכל מה שאתם צריכים זה לטגן ולהגיש?

צ'יפס הוא סיפור הצלחה חוצה גילאים. ילדים במועדוניות, באזורי בילוי לכל המשפחה או בתי ספר ישמחו לקבל אותו (במידה, ברור שבמידה). גם מבוגרים לא יכולים להגיד לו לא, ומפעם לפעם להתפנק על צ'יפס עסיסי, חם ומלא בקטשופ.

כשאוהבים צ'יפס קפוא מכל הלב

בימינו, בריאות היא עניין חשוב להפליא, ועדיין, אחת ל- אנחנו יכולים לפרגן לעצמנו, במסגרת דיאטה מאוזנת. אגב, מיותר לציין שתמיד אפשר לאדות את הצ'יפס, לספוג את השמן עם נייר סופג, לאפות את הצ'יפס או להשתמש בכמות מינימלית של שמן.

יש כל כך הרבה סוגים של צ'יפס קפוא, אשר מצטרפים אל הצורה הגנרית המוכרת לנו. יש הום פרייז, צ'יפס עבים יותר ובשרניים יותר שבשנים האחרונות הם להיט במסעדות. יש צ'יפס זג זג. יש עגולים, יש פרוסות, והרשימה עוד נמשכת.

מטפוגן, דרך פרי גליל, אמריקן צ'יפס וכמובן מותגי הבית בכל סופרמרקט, כולם יצרני צ'יפס קפוא בעלי מוניטין מעולה, שאליהם מצטרפים גם שחקנים נוספים בענף, מוצרים קפואים בסיטונאות המיועדים למוסדות ולקניות מרוכזות.

יצרני צ'יפס קפוא לארוחה המושלמת

מספיק לעבור על ההיצע האדיר שלנו, לחלוף על פני סוגים שונים של צ'יפס או  המבורגר טבעוני קפוא, ומכאן הדמיון עובד שעות נוספות. אתם כבר תדמיינו לבד את המנות הבאות שאותן תגישו. תדמיינו את הסועדים המרוצים, את החיוכים, את אלה שלא יכולים להסתפק במנה אחת ופשוט חייבים עוד אחת.

אין פלא. צ'יפס קפוא הוא התשתית, בה"א הידיעה, לארוחות שכל אחד אוהב. ילדים ללא דאגות על הראש, מבוגרים שמתפנקים על guilty pleasure, אנשים שרוצים נשנוש לצד הבירה בפאב, והרשימה נמשכת ונמשכת. המפתח, בכל אופן, הוא התוצרת הטובה ביותר, של מיטב היצרניות שלא מתפשרות על איכות ויודעות איך לעשות את זה נכון.