השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9303863
ירקות קפואים

ירקות קפואים

ירקות קפואים הם חלק בלתי נפרד מכל מקרר ישראלי, בין אם ליחידים או לסיטונאים. המגוון, הטעמים והערכים התזונתיים שההקפאה מאפשרת, כל אלה מדברים בעד עצמם.

  • אבוקדו יבוא מובחר
    אבוקדו יבוא מובחר - בית יוסף 10 / 1
  • אדממה- פולי סויה
    אדממה - פולי סויה 1 ק"ג יבוא
  • שום כתוש טבליות
    בני דרום - שום כתוש טבליות 80 ג"ר
  • שף הטבע - אפונה וגזר 12  800
    שף הטבע - אפונה וגזר 12 / 800
  • אפונת גינה קטנה
    שף הטבע - אפונת גינה קטנה 12 / 800
  • שעועית צהובה חתוכה
    שף הטבע - שעועית צהובה חתוכה 12 / 800
  • שף הטבע - שעועית ירוקה חתוכה 12 800
    שף הטבע - שעועית ירוקה חתוכה 12 / 800
  • שעועית ירוקה שלמה
    שף הטבע - שעועית ירוקה שלמה 12 / 800
  • רבנות כרובית 12 800
    רבנות כרובית 12 / 800
  • רבנות ברוקולי 8 800
    רבנות ברוקולי 8 / 800

הטופ של הטופ של המזון

כמעט ולא תמצאו בישראל ארוחות שלא כוללות ירקות, ובצדק. ירקות מכניסים שמחה כל ארוחה, צבע, טעם, טריות, ואולי הכי חשוב – בריאות. בין אם מדובר בירקות טריים או בירקות קפואים. המיתוס שלפיו ירקות טריים יותר בריאים מהגרסה הקפואה שלהם הופרכה כבר מזמן, וטוב שכך. אז למה שלא תיהנו מכל הטוב שלהם גם אתם?

לקט ירקות קפואים, שעועית, במיה, גזר גמדי, תרד, ברוקולי, כרובית. קשה לדמיין את ארוחת הצהריים שלנו ללא אותן תוספות שעושות שמח על הצלחת. אפילו צ'יפס קפוא נכנס לקטגוריה.

לשמחתנו, המטבח הישראלי כבר גילה את כל הטוב בירקות הקפואים. לא צריך לחכות לעונה, לעתים הם מגיעים בגרסה חתוכה ונוחה במיוחד, לעתים אפילו הבישול מהיר יותר. תענוג, כבר אמרנו?

לקט ירקות קפואים, ירק למרק וכל השאר

מזון בסיטונאות וירקות קפואים זה ללא ספק שילוב מנצח. אם אתם מפעילים מסעדה, בית קפה, קפיטריה, חדר אוכל משרדי או צבאי, או אפילו אם יש לכם משפחה גדולה במיוחד, לגמרי לגיטימי להצטייד בקילוגרמים רבים של קפואים.

ירקות קפואים, כשמם כן הם. ההקפאה מאריכה באופן ניכר את חיי המדף שלהם, כך שאין צורך לדאוג מבזבוז אם לא הספקתם לבשל את הירקות. גם בעוד כמה חודשים הם יכולים להישאר כמו שהם, מוכנים לאכילה בתום בישול.

ירקות קפואים: עניין של איכות

כשאתם באים לרכוש ירקות קפואים בסיטונאות, לגמרי לגיטימי שהרף שלכם גבוה. אתם רוצים ליהנות ממגוון, כזה שיעשה לכם חשק לבשל, ויפה שעה אחת קודם. אתם רוצים לדעת שאתם מקבלים תמורה לכל שקל שאתם מוציאים, כלומר מחיר משתלם. אתם רוצים לדעת שההשקעה תהיה מוצדקת, כלומר שתקבלו את מלוא התמורה לסכום אותו אתם מוציאים. הכי חשוב – אתם רוצים שיהיה טעים, יפה ואסתטי על הצלחת.

כמובן שכל הרצונות הללו ברורים לחלוטין. אנחנו מקפידים למלא אותם עד הפרט האחרון, ורואים את זה. בתוך המקררים שלנו מצפים לכם ירקות קפואים שהם בול מה שראיתם בעיני רוחכם. טריים, טעימים, יפים להפליא, כאלה שרק מצפייה בהם, יעלו לכם רעיונות לאלף מתכונים. אנחנו לא מתפשרים על האיכות, והתוצאה מדברת בעד עצמה – סיטונאים רבים פוקדים אותנו שוב ושוב.