השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9303863
מאפים קפואים

מאפים קפואים

מצד אחד, כל מה שצריך זה לשלוף מהאריזה, לאפות ולהגיש. מצד שני, הטעם משובח, כאילו אפיתם את המאפה מאפס. דבר אחד בטוח – מאפים קפואים בסיטונאות זה ה-פתרון בשבילכם.

    לא חייבים להתחיל מאפס

    כאנשים שחיים ונושמים את עולם הקולינריה או המסעדנות, ודאי תסכימו איתנו. אפייה היא כיף גדול, אבל גם הרבה מאמץ. אתם צריכים ללוש, לרדד, לערבב, לעתים להשתמש במיקסרים תעשייתיים גדולים ויקרים, לחכות שעות ארוכות, בינתיים ללכלך את סביבת העבודה, ורק לבסוף המאפים עושים את דרכם לתנור. כשמדובר בכמות גדולה, הטרחה גדלה שבעתיים. יש דרך להימנע מכל זה, והיא מאפים קפואים בסיטונאות.

    אתם ממש לא חייבים להתחיל מאפס בכל פעם שאתם מעוניינים להגיש מאפים. לא כהשמאפים הקפואים שלנו מהווים פתרון כל כך פשוט וזמין. מאפים רבים, שהם בגדר בחירה פופולרית ומוכרת במטבח הישראלי כמו בורקסים, רוגלך, לחמניות, ג'בטות ועוד, אין שום סיבה שתכינו מאפס, תטרחו ותמתינו, לא כשיש לכם מטבח שוקק חיים ועמוס וצ'ק ליסט ארוך ביותר בכל רגע נתון. במילים אחרות, למה שלא תתנו לנו את הכבוד?

    מאפים קפואים: כשלא מתפשרים על הטעם

    אתם ודאי כבר מבינים כמה חשובים הם הטעמים. כמי שמגישים מנות לסועדים רבים על בסיס יומי, אתם ודאי מבינים את רמת המחויבות לשם, למוניטין, לאיכות. זו תעודת הזהות שלכם. ברור שתרצו את הטוב ביותר. מאפים קפואים במגוון סוגים וטעמים, אשר אפשר לאפות על המקום, עונים על כל הקריטריונים הללו בהצלחה מסחררת.

    מוצרי מזון בסיטונאות אמנם נמכרים במספרים גדולים (בקילוגרמים רבים או במספר יחידות רב), אבל המחויבות לאיכות היא אותה המחויבות, גם אם היה מדובר בבורקס בודד או קרואסון בודד. תרצו שכל ביס של הסועדים שלכם יהיה חוויה מסחררת של ניחוחות, טעמים וחומרי גלם מוצלחים.

    איכות, איכות ושוב איכות

    החל מהקמח הטוב ביותר, דרך הכלים הכי משוכללים שאפשר להשיג, צוות סבלני עם פאשן לקולינריה ותשומת לב מירבים לפרטים הקטנים, כל אלה מולידים את המוצר שאנחנו כה גאים בו, שהוא מאפים קפואים בסיטונאות. כמובן שעל הדרך, תהיו בטוחים שיבואו לכם רעיונות למנות רבות וטובות נוספות, בזכות מגוון רחב וכמעט בלתי נגמר של ירקות קפואים, בשרים ועוד ועוד.

    בכל מקרה, לא משנה מהם המאפים הקפואים שאתם מעוניינים בהם, או מה סוג העסק שאתם מגיעים בשמו, על דבר אחד אין עוררין – טעם ואיכות אלו דברים שאי אפשר להתפשר בהם.