השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9303863
שניצלונים קפואים

שניצלונים קפואים

שניצלונים קפואים הם בגדר סיפור הצלחה בקהל הישראלי. הם חוצים גילאים, חוצים העדפות, ותמיד ילוו אותנו. אין ספק שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי.

    לא מתפשרים על הטעם

    בדיוק כפי שלא היה עולה בדעתכם להתפשר על האיכות אם הייתם קונים למקרר הביתי שלכם ולמשפחה שלכם, כך גם פה. אם אתם עומדים מאחורי בניית התפריט וההצטיידות למוסד גדול שאוכלים בו מאות אנשים מדי יום ביומו, ברור שתרצו את האיכות הכי גבוהה. שניצלונים קפואים אינם יוצאים מן הכלל מההיבט הזה.

    כמי שרוכשים מזון בסיטונאות, אתם ודאי כבר יודעים מה חשוב באמת. תרצו לדעת שאותם שניצלונים מגיעים מבית הגידול הכי טוב שיש. תרצו לדעת שכל פרט זכה לתשומת לב מירבית. תרצו לדעת שכמות החומרים התעשייתיים הוגבלה למינימום. כמובן תרצו לדעת שהדרך מן המפעל ועד שהמוצר הגיע למקררים שלנו נעשתה בצורה הכי סטרילית והיגיינית, תוך הקפדה על תנאי קירור נאותים. כל זה מוצדק לחלוטין, ואנחנו הראשונים שנסכים.

    כמה כיף עם שניצלונים קפואים

    שניצלונים קפואים אמנם נחשבים למנה שמזוהה עם המטבח לילדים, אבל האמת, זה ממש לא בהכרח. גם מבוגרים נהנים מחתיכות קטנות של שניצלים, כאלו שאפשר לאכול עם הידיים בביס או שניים. לא פלא שזו מנה שמככבת במזנונים, מסעדות, פארקים, חופי ים, וכמובן בחדרי אוכל מוסדיים כמו בצבא או במקומות עבודה.

    מעבר לזה. שניצלונים גורמים לכל אחד להרגיש כמו ילד לרגע, במובן הכי טוב של המילה. זו מנה שהיא פשוט כיף טהור, עם קטשופ לידה, אולי גם עם צ'יפס או פתיתים. לא משנה מה הנסיבות או באיזה פורום מדובר, הסיכוי להצלחה הוא פחות או יותר ודאי.

    מעבר לזה, שניצלונים יכולים להשתלב מעולה גם כחלק ממנות שתוכלו להמציא בעזרת הדימיון. בשילוב בצקים קפואים, אולי מוקפצים לצד ירקות, או אפילו לפי הטרנד האחרון, בחלה עם מטבוחה וחצילים. מוזמנים לעוף על היצירתיות שיש בכם.

    עפים על המגוון

    שניצלונים קפואים אפשר לפגוש בצורות רבות מספור. הצורות שבהן השניצלונים חתוכים משתנות בין יצרנית ליצרנית. גם הטעם, לפעמים התבלון או הציפוי. בכל מקרה, הכי כיף שיש כשאפשר לגוון מפעם לפעם ולהכניס עניין לצלחת. בקיצור, אם אתם רוצים להצטייד במנה עיקרית משובחת שהיא בגדר 100% הצלחה, אתם כבר יודעים מה אתם צריכים לעשות. את כל השניצלונים הכי טעימים ואהובים שיש תוכלו למצוא אצלנו.